41-808 Zabrze, ul. Budowlana 28

THC na przewlekły ból?

Śląskie Centrum Medycyny Konopnej

THC na przewlekły ból?

Stałe przyjmowanie niesteroidowych leków przeciwzapalnych (NLPZ), lub słabych opioidów potrafi dość poważnie zniszczyć nasz organizm. Tak, leki przeciwbólowe i przeciwzapalne to nie najlepsze cukierki, a wielu z nas przyjmuje je bez zastanawiania się czy już jest to konieczne, drobny ból głowy, stan podgorączkowy i paracetamol czy ibuprofen, te dostępne w osiedlowych sklepach czy na stacjach benzynowych, już „okładają”nam żołądek i wątrobę. Jeśli dręczy nas silny i przewlekły ból np. kręgosłupa, stawów… to często zażywamy silniejsze leki…. stale je zażywamy.

Warto się zastanowić czy jest to najlepsza droga?
Tego typu leki, choć przynoszą ulgę niemalże natychmiast często sieją spustoszenie w organizmie jeśli połykamy ich naprawdę dużo.

Na szczęście badania dowiodły, że istnieją bezpieczniejsze dla naszego zdrowia sposoby radzenia sobie z przewlekłym bólem, bólem reumatycznym czy nawet migrenowym.
Oczywiście mówimy tutaj o Medycznej Marihuanie, badania dowodzą że przyjmowanie nawet niewielkich ilości THC ma silne działanie przeciwbólowe. Więc THC jest skuteczne na przewlekły ból. W porównaniu do NLPZ czy łagodnych leków opioidowych… nie wyrządza takich szkód w naszym układzie trawiennym.
Przyjęcie 5-20 mg Δ 9- THC, ma dokładnie takie samo działanie jak 5-10 mg morfiny. To znaczy, że jest naprawdę skuteczne.

Zapraszamy osoby borykające się z przewlekłym bólem do kontaktu z Śląskim Centrum Medycyny Konopnej Clinicanna.
Nasza placówka mieści się w Zabrzu przy ul. Budowlanej 28.